January 14, 2011

erkkk...

haha..arie nie ase malas sgt nak study..mengapakah?x tahu la..dush2..pemalas la ana mrcury nie...hehe..semalam baru beli selendang..ade la sorg aka senior aku nie..aku tgk dy pakai cntik je selendang yg ade biji2 kat tepi dy tu kan..mcm berkenan je..hehe..

abes je kuliah,aku dgn sepantas kilat ke DC..or name bestnyer dataran cendekia..(btol ke aku eja..lantakla!)..haha..yes2..jumpe selendang yg mcm akak tu pakai..sejibik..jgn marah ea kak kalo t saye pakai g kelas..nak melaram mcm akak jugak..hik3..

                                                  
selendang nie dah lame kua kan...tp aku baru nak beli..huu..sian tol..

                                  
kesengalan aku dah menjelma..mwahaha..

4 comments:

Sekamar Rindu said...

salam.....

badan pun perlu rehat juga..lepas ni baru boleh study kanaan??

**follow ur blog...nice blog..***19

++:::dY[a]::::++ said...

haha..comel n kiut!

mercury_gurl said...

sekamar rindu : thanks..appreciate it..

mercury_gurl said...

dya : olololo..nok ngepong la tuu...hahaha