August 18, 2011

x sabau nak rayaaaa..

hye peeps..
amboi2 sekarang nie..asyik berkumandang je lagu raye..sebak di dada teringat kg halaman..hehe..mcm jauh sgt la kg laman aku tu kan..
tp sedih la coz org tgh cbuk2 wat kuih raye,jahit baju raya,langsir raya..
aku n kawan2 kat cnie cbuk nak exam mingu depan..adoyaiii..
dahla result pt module lepas tak capai target..
xpe,exam next week,enjoy kena enjoy..ye dak? hehe..
arie tu,kawan2 aku nie nak g jalan tar,nak mengshopping baju raya...
aku x ikot laaa...malas nak bersesak ramai org,jalan mcm semut dah rasenye..
lgpun,aku dah beli baju raya..ma aku ckap jgn beli baju ag,dah byk dah..atee..nak raye sampai sebulan kee..haha..
okayla,,dgn hati yg hiba,ikot jela cakap ma kan..


anis..
kemaen nak g jalan tar..
dy pny nak belit selendang tu..lame jgk..haha..

gmbar yg len xde..
tu la,sebelom pergi x jumpe dulu..
x leh nak amek gmbr la..


yeay...kite dah ade baju raya dah..
baju nie x  taw nak pakai raye ke bape..
kalo ramai family pakai baju raya warne maroon,pkai la baju nie..


okay..jgn beli kaler same n corak same mcm baju raye i.
t malu kalau same..
haha..gedikss..
mcm aku sorg je lah yg bole beli baju nie..poyo jek..

okay..that's all..
thanks for reading this entry..
k,bubye peeps... : )

No comments: