May 28, 2011

Dinner Medic 8th Batch

wallawehh...haha..bersua kembali setela hsekian lama menyepi..chewah,ayat nak bunga2...
bukan ape,semalam semangat giler nak menulis,tp blog wat hal..rupe2nyer,dy nak suh wat acc gmail dulu..baru bole bukak blog nie..aisey man...aku pny la cuak ape la jd dgn aku pny blog nie kan..


k2,dah,berenti merapek..hari nie nak citer2 pasal dinner..auww,dinner okay,mmg mak suke la kan...mule2 mcm2 plan b4 g dinner..nak beli baju ape la..itu la..ini la...waktu final ag aku dah menggedik nk g beli baju dinner,tp pkirkan final,tahan2...haha..k,this is my dress during dinner..dress?? xdla,nie baju kurung moden..


tadaaa..........


..................


.................


................









sorry,xde pic gmbar aku sorg penuh dr kaki sampai bwh..huhu
selendang : kain satin
baju kurung : beli kat jalan tar..kain dy jenis lembut..
hairband : buy at plaza mas alam..(btol ke aku eja)
inai di tgn : pkns shopping complex at shah alam..
haha..perlu ker..bia la..bajet diva jap kan..

okay..nak taw x ape menu kitorg hari tu???

nasi beriyani
ikan bawal masak 3 rasa (bawal ke,rasenyer mcm ikan salmon,ntahla,aku makan je taw..haha)
kari daging (sedap sgt)
ayam masak merah
kuah putih (hehe,x taw kuah tu dy masak cmne,so namekan jela ea kuah putih)
buah tembikai as pencuci mulut..
air sirap sejuk (mmg best)

then,sambil mkn2,kitorg dihidangkan oleh beberapa lagu yg dinyanyikan by dak faculty music..


bole tahan la sore dorg..


damsels : 



dlm toilet pun jadi lah....haha



geng tudung satin..xdela sume,tp almost..hehe..


geng mengada pakai hairband kat kepala....kui3..


study group gege..: 


  
with year 1 coordinator,DR.NURASHIKIN MOHAMAD KHAN




genap 6 org...teehee..



geng dak melakee....




posing mau lebeyy laaa...ternyata aku tinggi..hihi...


preparation for dinner : 




menggedik ckit en wat inai..hehe..
bia la..at least aku n syara determine nak dinner..hua3..


p/s : that's all..bubye peeps..

No comments: