March 31, 2011

baran pun agak-agak la!

Baran pun agak-agak la weyh...nie x,dgn member baek kau pun kemaen ag kau tggikan suare ea..kau igt org takot sgt ke dgn kau..lame2 orang bole naek geram juga kena tinggikan suare mcm tu..hormat la ckit perasaan orang..aku rase selame nie xde lagi orang yang tinggikan suara kat kau mcm ape yang kau wat kat orang laen...pikir-pikir la weyh nak tggikan suare punn..aku rase aku nie pun panas baran jugak tp aku nie ade hati perut gak nak marah pun..aku xkan marah org tu kalo org tu btol2 ade depan mate kite..aku bole pkir..aku taw orang tu mesti kecik hati n sedih tambah2 ag kalo kawan baek kite sendiri..
orang hormat kau sebab kau nampak baek dan aku akui tu..kau mmg seorang yang baek..aku akui yg kau mmg lebih baek dari aku..tp itu lah aku..aku x suke hipokrit,aku rase nak luahkan jugak ape yang aku rase tp aku pikir jgk..kalo aku luahkan depan2 kau kang,x pasal2 kite dah x bertegur sape..
aku harap kau berubah tp aku x taw bile..dan aku sebagai manusia biase akan memperbaiki kelemahan diri aku jugak..

1 comment:

me said...

ana per cerr??? weyh... sorry kalau ade salah silapp ;p