September 8, 2011

jalan jalan cari duit raya..

hye peeps..
hari nie,bosan dok umah,najla,my bestie ajak peg raye kat umah kawan2..
aku pun on je la memandangkan dok kat umah wat taik mate je,baek kite berjalan ye dok?
mule2 kitorg g jalan umah waton..
umah waton makan beehun goreng..
sedaapp dy wat..tp al maklumlah org melakau,beehun dy pedas cket la..tp aku bole tahan lg..haha..yela dok melake dah 8 tahun,lidah aku nie pun dah jd terbiase dgn pedas2..
tp syg,x dpt amek gmbar dgn waton coz waton maluuu..haha..xdela,bohong besar la kalau waton pemalu kan..
dy x pakai tidung,so,malas la nak amek gmbar..

next house is at jasin..haaaa..it took 1 hour for us to reach there..n our friend,syahirah mazlan,just called syera umah dy kat simpang bekoh..uish..mmg mule2 pening jgk la nak g umah dy nie..byk sgt roundabout..org jasin mmg suka roundabout ( bak kate syahirah mazlan )..hhaha..
from ayer molek ke jasin stgh jam,pekan jasin ke smpang bekoh stgh jam..sejam sumenyer..



nie la the picture 3 of us..
naj,aku n syera..


owh,sebelah grandfather's clock pun nak bergambar jugak..
kasi layan je ea..haha


girang haa kau..




kat taman mini umah syera..hehe..
syera bising kitorg nak amek gmbar kat cnie..
katenye korg berhabuk la,x kemas lg la..
tp kitorg pedulik hape..brgambo jugak..


owh,our last picture..senyum! aku sorg senyum terlebih..=,=

k,la..that's all for today..ponat berayoo..
thanks for reading this entry..

No comments: