September 14, 2011

want to slap your face..huehue..

hahahaa..
tu dia..title nak slap2 org plak..
arie nie igt nak wat wordless wednesday..tp x jadi coz geram dekat seorang pemuda ini..
pemuda ini boleh dikategorikan sebagai hancem la jugak kan..
dy telah menyakiti hati my cousin..
my cousin is already perfect to you..really suits you well..kau nak cari perempuan mcm mane ag..
sedih bile fikirkan nasib k wany aku..
aku x nak dy dilakukan mcm nie coz dy sgt baek orgnyer..
aku taw perbezaan usia antara dorg menyebabkan jd mcm nie..
tp k wany aku wat tu ade sebabnye..
x nak si pemuda nie keluar malam2 g tempat2 yg ramai pompuan shekshi2 ade..
pompuan mane yg x sakit hati..
tipulah kalau k wany aku x jealous..
n dorg break up just because for that reason..rase nak lempang laju2 je muke si pemuda itu kasi jd lempeng..
xpe,ade hikmah bende nie semua jd..
Allah want to give you someone better than him,k wany..
sabar dgn ape dugaan..maybe si pemuda itu akan terima hukuman dy..



k wany..
27..
civil engineer..
tall...
sweet...
manje...
sgt baek...
protect family...
happy-go-lucky..

waahh,aku nie cam nak promote sepupu sendiri pulak..
mane la taw ade yg ag better berkenan kan..contact me first coz i'm her PA..huehuehue..
xdela,just joking!
 dah k wany,life must go on..okay,yg penting hidup mesti enjoy!


No comments: