June 19, 2012

kenangan NEALSA..

NEALSA..
huh..nie group kesayangan aku time kat sekolah menengah dulu..
bila masa pulak lah group nie ditubuhkan kan..haha..time form 4..
kitorg mmg rapat then waktu tgh borak2 time prep tu,terpikir lah nak tubuhkan satu group..
thus,we named our group as nealsa..
nealsa is formed from our own names..
n = najlaa
e = epa
a = ana
l = lat
s = saed
a = amy..

kitorg dulu nak kata nakal,xdelah nakal sgt..xdelah sampai lommpat2 pagar sekolah kan..
just kitorang suke ponteng prep malam..hahha...
best study kat bilik..
tp kat bilik bukan study pun,tidur je keje..x tidur pun borak kan..
haish,kalau igt balik time form 4 dulu.boleh tahan nakal jgk la..
pernah tertangkap dgn ketua blok..pastu terkocoh2 kau lari,menyorok dalam locker..hahaha..
kesian ketua blok..naseb kau laa..haha

kat kelas pulak,kitorg boleh dianggap geng scorer jugek laa..huhu..
tp x semua cikgu yg suka kitorg..x semua especially cikgu-cikgu yg alim-alim cket..
kitorang x kisah cikgu,sebab anak murid kesayangan cikgu tu ada yang lagi teruk daripada kitorang sekarang pun hado..
kenapa 'cikgu2 tu' x suke kitorang? huh..malas nak igt..kalau igt,rasa x suka tu membuak2 dlm diri..
kalau boleh,aku mmg x mahu lagi pergi ke sekolah tu..
aku boleh terima teguran cikgu-cikgu,tp nak tegur tu baek2 cket..jgn penuh dgn kata-kata perlian..
dah la cikgu2 tu antaranya cikg bio aku,cikgu addmath aku,and x lupa cikgu quran & sunnah aku..haha..
selamat semua subject nie okay time spm..kalau tak,terkilan jgek lah kan..

anyway,takpe..yang penting kitorang sekarang berbahagia dengan kehidupan kitorang sekarang..
najla = amek computing engineering kat um
ana & lat = doctor to be..cume lat jauh cket..mesir sana..haha..
saed = dentist to be kat usm
amy = electrical engineering kat aussie...

thanks cikgu coz marah2 kitorang dulu..
at least, ada jgk lah pengalaman yg boleh di igt time sekolah menengah dulu..
x tahu nak ckp itu pengalaman manis atau pahit..tp bg aku, pahit campur masam cket kot..kui3..
aku taw cikgu biology aku stalk2 jugak kitorang..haha..nape cikgu ? nak korek apa lagi...
pernah dia tanya kenape mercury? mercury tu bukan menghakis ke sifatnya..hamboi,MOTIFF sgt kan..
suke hati saya lah..haha..mmg saya suka kikis pun..nak kikis duit cikgu boleh?? hahaha.. : p

xde lagi gambar kitorg berlima..raya tahun nie lat balek malaysia..
nnti kita jumpa okay..huhu..


No comments: