June 13, 2012

laugh out loud :D




HAHAHA..sooo truee!!
mmg dalam medic tiada pengiraan langsung..
yang ada pun mungkin ratio nak kira pesakit dan disease..
kalau final sem 2 lagi best kira-kira dia,120/40..hahaha...
itu sahaja soalan math yang keluar for PHPM..kalau x boleh jawab yang nie,tak tahu nak ckap lah kan..
kalau pro exam hari tu,complicated sgt..dah ada kotak berisi numbers,
still x boleh jawab sebab tak tahu nak kira mcm mana..
tekan2 calculator utk sedapkan hati..
asalkan keluar number yg lagi kecik dari numbers dlm kotak tu haa,kira btol lah tu..huihuihui...

aduiii,mmg kepala kitorg more to facts right now..if numbers = zeloo..
sebab tu kena cari engineer,baru lah seimbang..haha..
nie tak,dekat kedai runcit,nak kira balance pun tercungap-cungap,terkebil-kebil pandang akak cashier..
dat's why org kata amek medic nie senang,u just kena baca,paham,hafal n kena pandai relate kan dgn disease org tu..dah..
kalau engineer,tgk buku amsya,,aduiinye punn aii,mmg susah...
dgn physics segala bagai yg mmg dari sekolah dulu aku mmg x pernah minat physics..
aku pun naek hairan bila asasi physics aku A..celah mana yg boleh dpt a x taw..haha..
seriously.physics mmg gila dan merepek bg aku..
bunga api lompat sejauh mana pun nak kira..aishh...complicated..haha!

aish,bytheway,professional exam hari tue baru aku tahu yang langit nie tinggi ke rendah...
baru aku tahu yang medic nie susah sebenarnya..
yela,kena baca balek dr year 1 pny syllybus..
x kena niaya otak namanya tu..huhu..

okaylah,apa pun,don't get mad with us if we calculate the numbers wrongly.haha... :DDD

No comments: