January 24, 2012

love my family..

homesick sudahhh..
cuti dua minggu terpakse disingkatkan jadi seminggu..coz ada banyak benda yang nak kena settle di shah alam nie..
kebetulan,balik kali nie,semua adik-beradik ada kat rumah...mmg best la..havoc satu rumah..
semalam aku dah balik shah alam,angah pun balik hari nie..besok achik pulak..mesti sunyi rumah tu xde kitorang kan3...ahhahaha..








pizza mmg kewajipan kalau kitorang balik..hee..
try pizza baru..not bad..best la coz ada tempura king prawn..tu mmg favourite kitorang..










gaya dooonuuutttt~~
mmg trademark kitorang sekarang..hahaah


doonuuuttt lagi..


doonuuutttt lagi..hahaah..

miss my siblings damn much..!
kalau aku balik je,mmg aku kena pau dgn dorg nie..
mmg bullier kan dorang..sabor jela..selamat ade ckit lebih duit jpa,kalau x harem aku nak belanje..
aku belanje dorang mkn kat jco..
gambar doughnut x sempat nk snap ,dah kena ngappp dulu..
tp yogurt kat j co best la..ala2 tutti frutti..so,x yahla membazir g makan sane..
makan kat jco pun dah okay..

okay,sorry post kali nie sarat dengan gambo2..haha..
rindu mcm nie lah jadinye..
k long rindu korang :(




2 comments: