January 20, 2012

my heart beats like a drum...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
resut final dah nak keluar...
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
takottttttttttttttttttttttttt...
cuuaaaaaaaakkkkkkkkkkkk...
geeeennnnnntaaaaaarrrrrrrr...
kenapa cepat sangat nie..ramai sgt ke org yang dapat a sampai cepat lecturer semak??
ke ramai yg x boleh jawab?? maen pangkah jee..pun boleh dikira cepat jugak..
takutnye..x taw nak buat apa nie...
pukul 4.30 kang our result will be paste on the board..
sekarang dah pukul 4..lagi 30 minit..
takotnye..rasa mcm nak terberak terkencing semua adoooo...
mcm mane la result aku sem nie..
aku nak a lagi..tp sem nie susah..progress test aku pun mcm taik je sem nie..siap ada seketol lagi c haa..
ya allah,permudahkanlah urusan hamba mu..aminn..
mcm mane result aku yang bakal aku terima kejap lagi,just terima dgn hati yang penuuuhhh keredhaan...
sekarang nie aku ngadap je depan laptop nie haa nak tunggu result..x taw nak wat ape dah..huuu..

No comments: