November 8, 2011

heartstrings..

currently watching this korean drama ~ heartstrings..
aku nie bukan peminat korea..tp kalau dah tertengok tu susah jugak nak berenti..
tu ade certain org cakap korean dramas nie haunted..addictive..susah nak berenti..mmg btol pun..
terus tertinggal glee aku sebab korea nie..aish..bukan setakat glee yg tertinggal,dgn notes2 sekali lah tertinggal jawabnya..baru bukak notes parasitology..tu pun baru 2 muka surat..syabas ana..!


uuuu..cerita nie baru keluar ke dah lame ea?
aku pun x sure..tp yg pasti aku baru nak nengok nie haa..
jakun @,@ sorry!

for me la, cerita nie mule2 slow sgt jalan cerita dy..boring jugak..
kalau letak bantal sebalah confirm tido..
tp lame2,bile dah middle of the story tu mcm dah best cket..
even letak katil empuk kat sebelah pun,boleh postpone tido jap..hehe..
sekarang aku baru tgk episod 8..lagi 8 episodes to watch..
aaaaaa...
aku x suke sgt hero dy..
tp bole la kan..
heroin dy comel..quite chubby tp cute..hehe..



okay,fine..korang berdua comel..haha..

k,nak sambung watching this drama..
bye bye peeps..
erm,akhir kata : isilah cuti mu dengan perkara yg berfaedah..mcm aku nie haa..( kui3)
dr pg sampai malam depan laptop je..aish..


No comments: