November 14, 2011

phobia..phobia..phobia..

okay,peeps..
korg pernah x phobia of something?
aku adee! haha..
fobia pada banyak benda jugakla..
first sekali,fobia kat kucing..aaaaaaaaaaa..
please don't give me a cat as a birthday present..haha..
aku dgn rela hatinya kasi balik hadiah tu kat tuan dy..
n kalau la aku dikurung dalam cage yg dipenuhi dgn kucing,aku rase aku pengsan terus kot..
nape aku x suke kucing..sebab dy suke kejar or bile dy lapar..aku takut..
makin aku lari,makin dy kejar pulak..
n aku pernah tersepak kucing disebabkan takut yg teramat sangat..
sian kucing tu,jatuh longkang dy..sian dy kan..hehe..

second,aku takot sgt bile nak naek bas..
sebelum nak naek bas tu,mesti terfikir mcm2..aishh,nauzubillah..
sebab byk sgt dalam paper keluar cite pasal accident yang involved bus..
ngeri2 pulak tu..seriously,i'm scared..aku rase naek bas nie mcm kita mempertaruhkan nyawa kita jugakla kat driver tu kan..sebab tu,kalau driver bawak laju je,aku akan terus terjaga n try x tidur dah lepas tu..
konon berjage2 la..hehe..

third,aku fobia dengan bunyi kapur yg kena gesek kat papan hitam..
aaarggghhhh..i hate that sound..aku rase mcm nak letak gris je dekat papan hitam,x nak bg ade bunyi tu..
kalau dengar je bunyi tu, terus rase geli satu badan..uuu..


haha..over kan gambar nie..cam nampak hantu kum kum je..haha..


hehe..that's all that i want to share..
korang fobia ape pulak..?? nak taw jugak..hahaha..


No comments: